woensdag 6 oktober 2010

Interieuradvies op de Woonbeurs 2010


Vier dagen heb ik interieuradvies gegeven op de woonbeurs te Amsterdam. Daar heb ik zo'n 40 verschillende klanten voorbij zien komen. Met allemaal andere huizen. Zo was er een jong stel wat samen ging wonen in een schattig dijkhuisje. Je kent ze wel. Niet al te groot. En op de 1e verdieping moesten een keuken, eetkamertafel en zithoek komen. Nu zijn kleine ruimtes altijd uitdagend omdat je functies moet gaan combineren om zoveel mogelijk ruimte te behouden.
Voor dit stel kwam ik op het idee om een voorzetwandje te maken waarin de deur kan schuiven, dat scheelt altijd bijzonder veel ruimte en brengt rust. We hielden ernaast nog plek over voor eventuele nisjes en de TV. Zo zijn we meteen van de nare snoeren af. De DVD speler kon in het trapgat hangen en zo blijft alles netjes! Weer een tevreden klant.
Dit plaatje kwam ik toevallig tegen en lijkt op mijn idee...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen