donderdag 6 januari 2011

Vloerkleed van vervilte kiezels


Online interieuradvies: op het Viva forum vraagt Jules zich af wat voor kleed ze nu moet nemen bij haar eiken vloer en donkergrijze bank. Mijn advies: maak het niet te donker. Je basis is goed met warme grijstinten, de vloer en wit/zwart. Bij jouw stijl passen vergrijsde tinten zoals die van Farrow and Ball of soortgelijke kalkverven. Als je de basis naturel houdt dan kun je met accessoires variëren met een (vergrijsd) kleurtje. Dus de kussens op de bank en de kaarsen, lampekap enzo.
Als vloerkleed is deze super mooi: een kleed van vervilte wollen kiezels. Te verkrijgen bij Brokking te IJsselstein. Succes!

4 opmerkingen:

  1. waar ik dat kleed kopen
    ???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt dit kleed kopen bij Brokking in Ijsselstein. Doe Marian en Piet maar de groeten van mij.

      Verwijderen
  2. Ik ben ook erg geinteresseerd in dit kleed, en ik wil graag weten wat het kost en of ze mijn maat (2x3 m) hebben. Ik kan het online niet vinden bij Brokking. Hebben ze het nog wel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Ze hebben zoveel liggen dat ze niet alles online hebben staan. Het beste kun je gaan kijken of even bellen als je niet een hele reis voor niets wil ondernemen.
      Succes!
      Birgitte

      Verwijderen