woensdag 2 maart 2011

Bedbank voor logés


Als ik in een stadje ben waar ik nog niet eerder was dan ga ik graag naar....Nee, niet de design winkel maar naar de kringloop. Het vertelt veel over de mensen die er wonen, wat ze doen en waar ze van houden/hielden. Zo was ik gisteren in Zaltbommel en daar hebben ze een grote afdeling boeken. Mooi gesorteerd. Ik heb een boek van Hans Uylenburg meegenomen: Beleef uw huis, boordevol ideeen en adviezen voor het inrichten van uw woning...Weet ik daar dan niet al alles van? Nee, is mij ervaring. Een ander weet altijd wel iets wat ik niet weet. Dus altijd oren en ogen open houden! En daar ligt dan meteen de kracht van een goede binnenhuisarchitect...
Natuurlijk moet deze bedbank naar deze eeuw getransformeerd worden. Maar stel je hem eens strak en wit voor....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten