vrijdag 24 februari 2012

Braille Kunst in 3D

Volgende week zaterdag 3 maart 2012 om 14.00 uur is de opening van de expositie "Touching". Samen met Marian Hulshof organiseer ik dit evenement voor mensen die zien met hun ogen of met hun handen. Als Beelddenker ben ik veel bezig met "plaatjes" in mijn hoofd. Hoe mensen zien en de onderlinge verschillen daarin inspireerde mij. Zo ben ik gedoken in het braille schrift en heb hier verschillende typografien voor bedacht. Al doende onstond ook Braille in 3D. Door de puntjes iets uit te vergroten konden woorden over elkaar heen geschreven worden. Zo word dit schrift als een spannend landschap waarop veel meer te ontdekken valt. Misschien staat er wel meer geschreven dan je dacht...Je bent van harte uitgenodigd om mee te komen ontdekken! Atelier de Werkvloer, Brigittestraat 7 te Utrecht. www.atelierdewerkvloer.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen