dinsdag 3 april 2012

De 4 genomineerde huisjes


Sorry lieve stemmers: het is voor mij ook allemaal nieuw. Ik heb gemerkt dat er op de pagina 10 jaar BinnenZinnig geen mogelijkheid is om een reactie achter te laten. Ik was er van uitgegaan dat dat wel kon. Net zoals op deze pagina.
De oplossing is simpel: de huisjes staan nu ook nog een keer op de voorpagina. Dus laat allemaal horen van wie het mooiste huisje is! Hieronder bij de reacties. Jullie hebben tot en met de Pasen de tijd!
Daarna ga ik tellen en de winnaar bekend maken.
Groetjes, Birgitte

45 opmerkingen:

  1. Mag ik ook op mijzelf stemmen????
    Groetjes,
    Els de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het huisje van Els de Jong de mooiste.

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Birgitte,

    Ik stem op huisje 2 van Els zal er zelf wel willen wonen.

    Gr. Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Birgitte,

    Ik stem op het huisje van Josefien Mauritz! Wat een kleurig, warm en gezellig huisje heeft Josefien gemaakt, daar wordt je helemaal blij van!

    Groetjes,
    Marita van de Bijl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn nu al 6 stemmen voor Els de Jong en 4 voor Josefien Mauritz. Er kan nog tot en met 2e paasdag gestemd worden. Dus mail naar info@binnenzinnig.nl of laat hier je reactie achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het huisje van Josefien de mooiste! Die gaat winnen! En Evi zegt ook ja. gaat ze nu winnen?

    Mare Schipper
    en Evi Schipper eigenlijk ook
    En van papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het huisje van Josefien Mauritz het mooist want het ziet er zo gezellig uit!

    Groetjes, Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik stem op Josefien Mauritz huisje, zoveel kleur maakt mij blij :-)
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,
    ik stem op het huisje van Josefien Mauritz! Ik vind hey echt prachtig.
    Groet Miryana Kriek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik stem op Josefien! Dat open dak vind ikk een goed idee, je vliegt in en uuit, een huisje om je vrij te voelen. En dan die leuke kleurtjes...ik vind het een hans en grietje huisje, maar dan positief!

    Carine de Bree

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik stem op het huisje van Josefien Mauritz.
    Succes!!!

    Groetjes,
    Jacqueline Tamsma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Huisje 1, van Josefien Mauritz krijgt mijn stem!

    Groeten,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Brigitte,
    graag wil ik stemmen op josefien haar huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vader stem op Josefien
    Moeder stem op Josefein
    Klasgenoot stem ook op Josefien
    Broertje twee klasse lager ook op Josefien
    4 stemmen in een bericht Josefein succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik stem op josefine mauritz.
    Gr. Marceline tamsma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik stem op Josefien Mauritz?

    Groet. Hans Tamsma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi hoi,
    ik stem op het huisje van Josefien Mauritz! heel mooi hoor!

    groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ingeborg Rebel7 april 2012 om 13:45

    Ik stem op het huisje van Josefien Mauritz. Ik vind hem erg leuk geworden en het is het vriendinnetje van mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen
    Ik stem op het huis van Els de Jong
    Groet Renee Hertogh

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi allemaal,
    Het huisje van Els de Jong vind ik de mooiste!

    Groet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, het huis met groen voor de deur van Els de Jong, dat wordt het!
    Marie Louise Poppelaars

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo, ik kies het huisje van Els!
    groeten, Trix

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik stem op het mooie huisje van Els!! Groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik stem op het huisje van Els de Jong.

    Groet,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik stem op Els de Jong

    MVrGr,
    Anton

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik stem op het huisje van Els de Jong.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo ik stem voor Els enig.

    Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mijn stem gaat naar Els.

    Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik stem op het huisje van Els

    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Op dit moment staat het 19 stemmen voor Els en 22 voor Josefien! Nog
    één dag te gaan. OOOO, spannend. Wie gaat er winnen?
    In ieder geval een leuk gespreksonderwerp morgen: van wie is het mooiste huis in Nederland ?..
    Groetjes, Birgitte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik stem voor het huisje van Els de Jong.

    Groetjes,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik stem op het prachtige huisje van Els.

    Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik stem voor Els de Jong
    Sjef

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind het huisje van Els het mooist.

    Groeten Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi, ik stem op Els. Groetjes Joy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mijn stem gaat naar Els de Jong!

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik stem op huisje 2 van Els!

    Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mijn stem gaat naar Els!!

    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mijn stem gaat naar Els de jong!

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  41. En het is inmiddels pasen geweest en de winnaar moet ik nu bekend maken. Ik moet zeggen ik durfde bijna niet te gaan kijken...Ik gun het beide kandidaten zo.
    Maar Els heeft gewonnen en krijgt de metamorfose twv €1000.-! Volg dit blog dan zul je de resultaten vanzelf voorbij zien komen.
    En wat betreft Josefien: ik vind het wel heel zielig dat ze nu niet gewonnen heeft. Ze heeft zich al maanden verheugd op haar prinsessenkamer. Dus wat ik heb bedacht: ik maak voor haar een indeling met een moodboard. Dan kunnen haar ouders het uitvoeren en krijgt ze alsnog wat ze wil. Iedereen blij , hoop ik.
    Liefs,
    Birgitte.

    BeantwoordenVerwijderen