maandag 17 september 2012

Utrechts T-shirt

Interieur heeft veel raakvlakken met mode. De kleuren en materialen, de sfeer en stijl. Vandaar vind ik het ontwerpen of maken van accessoires, sieraden of kleding ook erg leuk. 
Op dit moment loopt er een wedstrijd van de katoenfabriek en de VVV toerisme Utrecht. Ze vinden dat alle Utrechters trots op hun stad mogen zijn en dit letterlijk uitdragen door middel van een T-shirt.
Nu ben ik al trots op mijn stadsie en heb dus als interieurontwerpster 10 Utrechtse dingen bij elkaar gevoegd in een woonkamertje. Kun jij ze alle 10 vinden?
Zoals gebruikelijk tegenwoordig kun je winnen door het verzamelen van de meeste "likes". Dus zou je voor mij op deze site: http://www.facebook.com/utrechtshirts mijn ontwerp willen liken?
Als je een andere mooier vind mag je die ook liken hoor! Er zitten mooie tussen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten